דף הבית » מדריך תהליכים מדעיים » מה לעשות אם מוצר לא מגיע לאיביי

מה לעשות אם מוצר לא מגיע לאיביי

מה לעשות אם מוצר לא מגיע לאיביי

מה לעשות אם מוצר לא מגיע לאיביי

קניות באיביי יכולה להיות דרך מצוינת למצוא פריטים ייחודיים במחיר מוזל. עם זאת, תמיד קיים סיכון שהמוצר שרכשת לא יגיע. אם זה קורה, חשוב לדעת מה לעשות כדי לקבל החזר.

ליצור קשר עם המוכר

הצעד הראשון הוא ליצור קשר עם המוכר. אתה יכול לעשות זאת על ידי שליחת הודעה דרך eBay. הסבירו את המצב ובקשו מהם לספק מספר מעקב או הוכחה אחרת למשלוח. אם המוכר אינו מגיב או אינו מספק הוכחה למשלוח, ניתן לפתוח תיק ב-eBay.

פתח תיק עם eBay

אם המוכר לא מגיב או לא מספק הוכחה למשלוח, ניתן לפתוח תיק ב-eBay. eBay תחקור את המקרה ותקבע אם המוכר אחראי לכך שהמוצר לא הגיע. אם יימצא שהמוכר אחראי, eBay תספק החזר.

כיצד לקבל החזר

אם יימצא שהמוכר אחראי לכך שהמוצר לא הגיע, eBay תעניק החזר. ההחזר יינתן באותה צורת תשלום ששימשה לרכישת הפריט. אם הפריט נרכש באמצעות PayPal, ההחזר יינתן לחשבון PayPal.

סיכום

במידה ומוצר שרכשתם באיביי לא מגיע, חשוב לפנות למוכר ולפתוח תיק באיביי. eBay תחקור את המקרה ותקבע אם המוכר אחראי לכך שהמוצר לא הגיע. אם יימצא שהמוכר אחראי, eBay תספק החזר. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן