ליצור קשר עם המוכר
כאשר חבילה מאיביי לא מגיעה, השלב הראשון הוא לפנות למוכר. אתה יכול לעשות זאת על ידי מעבר לדף הפריט ולחיצה על הקישור "צור קשר עם המוכר". זה יפתח חלון הודעה שבו תוכל לשאול את המוכר לגבי מצב החבילה שלך. הקפד לכלול את מספר ההזמנה שלך בהודעה כדי שהמוכר יוכל לחפש בקלות את ההזמנה שלך. עליך לכלול גם כל מידע מעקב שסופק לך בעת ביצוע ההזמנה. זה יעזור למוכר לאתר את החבילה שלך ולספק לך עדכון.
בדוק את כתובת המשלוח
אם לא קיבלת תשובה מהמוכר, השלב הבא הוא לבדוק את כתובת המשלוח. ודא שהכתובת שסיפקת בעת ביצוע ההזמנה נכונה. אם זה שגוי, פנה למוכר והודיע לו.
בקש החזר
אם עדיין לא קיבלת את החבילה שלך והמוכר לא הגיב להודעות שלך, תוכל לבקש החזר. כדי לעשות זאת, עבור לדף הפריט ולחץ על הקישור "בקש החזר". זה יפתח חלון הודעה שבו תוכל להסביר מדוע אתה מבקש החזר כספי. הקפד לכלול את מספר ההזמנה שלך בהודעה כדי שהמוכר יוכל לחפש בקלות את ההזמנה שלך. עליך לכלול גם כל מידע מעקב שסופק לך בעת ביצוע ההזמנה.
מה לכלול בבקשת ההחזר שלך
כאשר אתה מבקש החזר, הקפד לכלול את המידע הבא:
- מספר ההזמנה שלך
- הפריט שהזמנת
- התאריך שבו ביצעת את ההזמנה
- כל מידע מעקב שיש לך
- הסבר מפורט מדוע אתה מבקש החזר
מה לעשות אם לא תקבל החזר
אם לא תקבל החזר לאחר בקשתך, תוכל ליצור קשר עם צוות שירות הלקוחות של eBay. הם יוכלו לעזור לך לפתור את הבעיה ולקבל את כספך בחזרה. לסיכום, אם חבילה מאיביי לא מגיעה, הצעד הראשון הוא לפנות למוכר. אם לא תקבל תשובה, בדוק את כתובת המשלוח ולאחר מכן בקש החזר. אם לא תקבל החזר, צור קשר עם צוות שירות הלקוחות של eBay לקבלת עזרה.