תהליך המרה לנשים הוא מונח המתייחס לצעדים שחברה נוקטת כדי לייצר הכנסות מרכישת לקוחות חדשים.
על מנת לייצר הכנסות, חברות חייבות לקיים תהליך המרה למוצר או לשירות שלהן. ניתן לחלק את תהליך ההמרה לשלושה שלבים: מודעות, התחשבות והמרה. מודעות היא על פניה ללקוחות פוטנציאליים; השיקול הוא על יצירת קשר איתם והמרתם ללקוחות בפועל; והמרה היא לוודא שהם ממשיכים כלקוח בפועל.
רוב הזמן, חברות משתמשות בקמפיינים שיווקיים כגון שיווק בדוא”ל ומדיה חברתית כדי להגיע ללקוחות פוטנציאליים. לאחר שהם פנו, הם משתמשים בשלב השיקול של תהליך ההמרה שלהם כדי להמיר צרכנים אלה ללקוחות בפועל על ידי מתן מידע על האופן שבו הם יכולים לרכוש את המוצר או השירות שלהם.
נשים נוטות יותר לבצע המרה באתרים עם עיצוב ותוכן נשיים. הם גם נוטים יותר להתגייר אם הם מרגישים שמקשיבים להם ומבינים אותם.
מחקר שנערך לאחרונה מראה שלנשים שחוות אופטימיזציה של תהליך המרה יש סבירות גבוהה יותר להמרה. הסיבה לכך היא שהם מרגישים שהאתר מותאם לצרכיהם, ושהוא מספק להם את המידע הדרוש להם בצורה קלה להבנה.
תהליך הגיור לנשים שונה מתהליך הגיור לגברים. הסיבה לכך היא שנשים נוטות יותר לקחת זמן בקבלת החלטה והן נוטות יותר לבצע רכישה לאחר קבלת שירות מותאם אישית.
השלב הראשון בתהליך ההמרה של כל חברה צריך להיות פנייה לקהל היעד, הכוללת הבנת הצרכים שלו ומה יניע אותם לקנות את המוצר או השירות שלך. לאחר שעשית זאת, תוכל לעקוב אחר התאמה אישית, הכוללת שימוש בטקסט, תמונות, סרטונים וסוגי מדיה אחרים.
כמה זמן לוקח גיור
זמן המרה הוא מדד מכריע עבור משווקים. זה הזמן שלוקח ללקוח לבצע רכישה לאחר שראה את המודעה שלך. זמן ההמרה יכול להשתנות בהתאם לסוג האתר ולמוצר הנמכר. זמן המרה כללי יכול לנוע בין 20 שניות למספר דקות בהתאם למה שאתה מוכר. שיעור ההמרה הממוצע ברוב אתרי המסחר האלקטרוני הוא כ-1%.
המרה דורשת הרבה זמן, משאבים ומאמץ. זו לא משימה קלה להמיר את המבקרים שלך לקונים או למנויים. עם זאת, זה לא בלתי אפשרי. יש כמה צעדים פשוטים שתוכל לנקוט כדי לוודא ששיעור ההמרה שלך גבוה ככל האפשר.
יש הרבה גורמים שמשפיעים על יחס ההמרה כמו איכות התוכן, אורך התוכן ובהירות הקריאות לפעולה.
משך הזמן שלוקח להמרה תלוי במספר גורמים כגון עד כמה ביצעת אופטימיזציה לאתר שלך להמרות וכמה זמן השקעתם באסטרטגיית הקופירייטינג שלכם באופן כללי.
קורס נתיב גיור
קורס נתיב המרה הוא קורס שנועד ללמד אנשים איך לבנות מותג אישי ולהגדיל את ההמרות. זה יכול להיעשות על ידי ללמד אנשים על הנוכחות המקוונת שלהם, מה עושה אותם בולטים, איך להשתמש במדיה חברתית ודברים אחרים.
קורס נתיב המרה אינו מיועד רק למתחילים אלא גם למי שרוצה לקדם את כישוריו בתחום המיתוג והשיווק האישי. בקורס זה תלמדו על תיאוריית נתיב ההמרה, תזהו ותמפו את המסע של הלקוח שלכם, ותשתמשו בידע הזה כדי לשפר את אסטרטגיית שיווק התוכן שלכם.
דוגמה טובה לקורס נתיב המרה היא זו של Conversion Path Academy. יש להם קורסים בנושאים שונים כמו שיווק, SEO ועיצוב אתרים. הקורסים מתוכננים כך שתוכלו ללמוד בקצב שלכם ולעשות זאת בכל פעם שיש לכם זמן.
הקורסים נועדו לעזור לך לבנות את מערך הכישורים שלך על מנת שתוכל לעבוד עם אנשי מקצוע אחרים בתחום – בין אם הם מעצבים או מפתחים.