דף הבית » מדריך תהליכים מדעיים » מה לעשות עם מדפסת Epson לא מקוונת

מה לעשות עם מדפסת Epson לא מקוונת

מה לעשות עם מדפסת Epson לא מקוונת

מה לעשות עם מדפסת Epson לא מקוונת

האם יש לך מדפסת Epson במצב לא מקוון? אם כן, ייתכן שאתה תוהה מה לעשות כדי להחזיר אותו לאינטרנט. למרבה המזל, ישנם כמה צעדים שתוכל לנקוט כדי לפתור בעיות ולתקן את המדפסת שלך. במאמר זה, נדון במה לעשות עם מדפסת Epson לא מקוונת.

בדוק את מצב המדפסת

השלב הראשון הוא לבדוק את מצב המדפסת. אם המדפסת במצב לא מקוון, ייתכן שהדבר נובע מבעיית חיבור. בדוק את החיבור של המדפסת למחשב או לרשת. ודא שהכבלים מחוברים היטב ושהמדפסת מופעלת.

בדוק את הגדרות המדפסת

השלב הבא הוא לבדוק את הגדרות המדפסת. ודא שהמדפסת מוגדרת למצב הנכון. אם המדפסת מוגדרת למצב לא מקוון, היא לא תוכל להדפיס. כדי לשנות את מצב המדפסת, פתח את הגדרות המדפסת ובחר באפשרות "מקוון".

בדוק את מנהלי ההתקן של המדפסת

השלב השלישי הוא בדיקת מנהלי ההתקן של המדפסת. אם מנהלי ההתקן של המדפסת לא מעודכנים או פגומים, ייתכן שהמדפסת לא תוכל לתקשר עם המחשב או הרשת. כדי לעדכן את מנהלי ההתקן של המדפסת, פתח את הגדרות המדפסת ובחר באפשרות "עדכון מנהלי התקנים".

בדוק את תור המדפסת

השלב הרביעי הוא לבדוק את התור של המדפסת. אם התור של המדפסת מלא, ייתכן שזה מונע מהמדפסת להיכנס לאינטרנט. כדי לנקות את התור של המדפסת, פתח את הגדרות המדפסת ובחר באפשרות "נקה תור".

בדוק את הקושחה של המדפסת

השלב החמישי הוא בדיקת הקושחה של המדפסת. אם הקושחה של המדפסת לא מעודכנת, ייתכן שהיא מונעת מהמדפסת להיכנס לאינטרנט. כדי לעדכן את הקושחה של המדפסת, פתח את הגדרות המדפסת ובחר באפשרות "עדכון קושחה".

בדוק את הגדרות הרשת של המדפסת

השלב השישי הוא בדיקת הגדרות הרשת של המדפסת. אם הגדרות הרשת של המדפסת שגויות, ייתכן שהדבר מונע מהמדפסת להיכנס לאינטרנט. כדי לשנות את הגדרות הרשת של המדפסת, פתח את הגדרות המדפסת ובחר באפשרות "הגדרות רשת".

בדוק את תוכנת המדפסת

השלב השביעי הוא בדיקת תוכנת המדפסת. אם תוכנת המדפסת לא מעודכנת או פגומה, ייתכן שהיא מונעת מהמדפסת להיכנס לאינטרנט. כדי לעדכן את תוכנת המדפסת, פתח את הגדרות המדפסת ובחר באפשרות "עדכון תוכנה".

בדוק את הקישוריות של המדפסת

השלב השמיני הוא לבדוק את הקישוריות של המדפסת. אם המדפסת מחוברת לרשת אלחוטית, ודא שהחיבור חזק ויציב. אם החיבור חלש או לא יציב, ייתכן שהמדפסת לא תוכל להתחבר לאינטרנט.

בדוק את מגש הנייר של המדפסת

השלב התשיעי הוא לבדוק את מגש הנייר של המדפסת. אם מגש הנייר ריק, ייתכן שהמדפסת לא תוכל להתחבר לאינטרנט. כדי למלא מחדש את מגש הנייר, פתח את הגדרות המדפסת ובחר באפשרות "מילוי נייר מגש מחדש".

בדוק את מחסניות הדיו של המדפסת

השלב העשירי הוא בדיקת מחסניות הדיו של המדפסת. אם מחסניות הדיו ריקות, ייתכן שהמדפסת לא תוכל להתחבר לאינטרנט. כדי להחליף את מחסניות הדיו, פתח את הגדרות המדפסת ובחר באפשרות "החלף מחסניות דיו".

עיין במדריך פתרון הבעיות של המדפסת

השלב האחד-עשר הוא לבדוק את המדריך לפתרון בעיות של המדפסת. אם המדפסת עדיין במצב לא מקוון, עיין במדריך פתרון הבעיות של המדפסת לקבלת הנחיות נוספות. על ידי ביצוע השלבים הבאים, אתה אמור להיות מסוגל לפתור ולתקן את מדפסת Epson הלא מקוונת שלך. אם אתה עדיין נתקל בבעיות, תוכל לצפות בסרטוני YouTube מועילים למידע נוסף. בהצלחה!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן