מהי הערכת עובדים?
הערכת עובדים היא תהליך המשמש מעסיקים להערכת ביצועי העובדים שלהם. זוהי דרך של מעסיקים למדוד את האפקטיביות של העובדים שלהם ולזהות תחומים לשיפור. תהליך ההערכה כולל בדרך כלל סקירה של ביצועי העבודה של העובד, כמו גם משוב מממונים ומבעלי עניין אחרים.
מדוע הערכת עובדים חשובה?
הערכת עובדים היא חלק חשוב בכל ארגון. זה עוזר למעסיקים לזהות תחומי שיפור ולהבטיח שהעובדים עומדים ביעדים וביעדים שלהם. זה גם עוזר להבטיח שהעובדים יישאו באחריות לביצועיהם. בנוסף, הערכת עובדים יכולה לסייע בטיפוח תרבות של אמון וכבוד בין מעסיקים לעובדים.
למה לצפות במהלך הערכת עובדים
במהלך הערכת עובדים, מעסיקים בדרך כלל בוחנים את ביצועי העבודה של העובד, כמו גם משוב מממונים ומבעלי עניין אחרים. תהליך ההערכה עשוי לכלול גם סקירה של חובות העבודה, המטרות והיעדים של העובד. בנוסף, מעסיקים עשויים לבקש מהעובד לספק משוב על הביצועים שלו.
כיצד להפיק את המרב מהערכת עובדים
הערכות עובדים יכולות להיות הזדמנות מצוינת לעובדים להוכיח את ערכם לארגון. חשוב לעובדים להיות מוכנים לתהליך ההערכה ולהיות פתוחים למשוב. בנוסף, על העובדים להקדיש זמן להרהר על הביצועים שלהם ולזהות תחומים לשיפור. הערכות עובדים יכולות להיות כלי רב ערך עבור מעסיקים ועובדים כאחד. על ידי הבנת התהליך ולקחת את הזמן להתכונן, העובדים יכולים להפיק את המרב מההערכה שלהם ולהבטיח שהם עומדים ביעדים וביעדים שלהם. למידע נוסף על הערכת עובדים בוויקיפדיה.